دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) روز یکشنبه 15 اردیبهشت 38.43 درصد از سهام کنتورسازی را در تالار فرعی عرضه می‌کند.

بر این اساس در روز یاد شده 40 میلیون و 351 هزار و 69 سهم از سهام کنتورسازی با قیمت پایه هر سهم 707 ریال و به صورت یکجا و نقد و اقساط ( 40 درصد نقد و 60 درصد اقساط) واگذار خواهد شد.

البته مدیریت بازار شرکت بورس عرضه سهام این شرکت در روز یاد شده را منوط به متوقف نبودن نماد معاملاتی آن دانسته است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید در سامانه معاملاتی خواهند بود که سه درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقدی و یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه کنند.

در صورتی که خریدار به تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند ابتدا کلیه کارمزدهای معامله (به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) از محل وجه واریزی یا ضمانت‌نامه مذکور تامین و مابقی آن به عنوان وجه التزام به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز خواهد شد. همچنین کارمزد کارگزار فروشنده به عهده سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود.

کارگزارانی که در این گونه معاملات بدون دریافت مبلغ مذکور یا ضمانت‌نامه بانکی از مشتری اقدام به ورود سفارش نمایند راسا ملزم به پرداخت کلیه کارمزدهای معامله (به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) به احساب اشخاص مربوطه بوده و مازاد آن تا سقف 3 درصد ارزش معامله بر اساس قیمت پایه به حساب سازمان خصوصی‌سازی است.

مهلت تسویه حصه نقدی حداکثر 9 روز کاری پس از زمان عرضه است و شرکت کارگزاری سهام بارز نیز مسئولیت این عرضه را برعهده دارد.

کد خبر 50162

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز